Tuesday, January 25, 2005

GuRaUaN BeRkaSiH

Irama tanpa lagu tak seindah pelangi tak kunjung tiba..
Bulan purnama tanpa sinar bagaikan semilir senja yang berlalu..
Mentari menyinar diselubungi awan terpilu..
Bunga-bunga cinta yang mekar mengelilingi taman-taman yang terpinggir..
Itulah hakikatnya Erti sebuah kekecewaan..

Namun kini semuanya sudah berubah..
Irama dan lagu tidak dapat dipisahkan..
Jika dipisahkan pincanglah lagu..
Itulah perasaan ku saat dan ketika ini..
Tanpa senyumanMu itu kelam Ku rasa dunia ini..
Tanpa gurauan sendaMu sunyi kehidupan Ku..
WajahMu penawar kala Ku keresahan..


Tapi yang lucunya kehidupan kami berubah ketika bersama teman-teman..
Entah camner hendak Ku sampaikan..
Apabila bersama teman-teman kami sering jer bergaduhh..
Sapa nak jawab??/..
Tapi itulah hakikatnya//..
Tahu takper!!..
Kekadang tu memang gaduh besaq!!..
Bukan lakonan tapi ia memang realiti..
Hhehehehe..
Munkin ini dikatakan Cinta "DUA DALAM SATU"
Kasih sayang+Pertengkaran.
Itulah Cinta "NASRIEZ"..
Apabila kami berdua salah seorang pasti akan memujuk..
Tapi sendiri mau ingat la.
Siapa yang mula dulu dialah yang kene pujuk..
Itulah rutin kami seharian dalam meniti kehidupan ini..

Aku bahgia berada disampingnya..
Aku seronok dengan gurauannya..
Aku kekok dengan perlakuannya..
Aku hayati saat-saat bersamanya..
Aku gelisah bila tiada disisinya
Aku terharu dengan take care nya..
Percayalah hanya engkau yang bertahta dihatiku..

LEO SABRI..

Hari ini,hari esok perjalanan hidup kita semakin jauh..
Pelbagai rintangan pasti akan mengejar kita berdua..
Tanpa perisai kita pasti akan tertewas..
Tertewas dengan keaadaan..
Keadaan tidak seindah seperti mana yang kita berdua harapkan..
So sama-samalah kita berganding bahu,bersatu hati untuk tegakkan mahligai yang didirikan..
Bulatkan tekat,kuatkan semangat untuk kita sama-sama pertahankan kubu yang dibina..
Janjilah padaku Kesetiaan yang diikat takkan pupus selagi Mentari Memayungi Bumi..


Aku masih ingat lagi pada tanggal 18/01/2005 Engkau hadiahkan Aku sebentuk cincin
yang sama sepertiMu pakai dijari manisKu..
Cincin ini Kunama kan ia "Nasriez" sebagai lambang cinta kita berdua..
Ia sentisa berada dijari manisKu tak kira dimana jua Ku pergi ia sentiasa menemani Ku.Seolah-olah engkau sentiasa menemani diriku selalu tak kira waktu siang ataupon malam tapi yang pasti Cincin ini amat bererti buat kita berdua..
Selepas itu kita sama-sama celebrate dekat Pizza Hut bersama teman-teman rapat..
Bahgianya Aku rasakan ketika itu..
Rasa macam dunia ini Ana yang punya..



...JUMPA LAGI DILEMBARAN AKAN DATANG....

No comments: