Saturday, January 01, 2005

TAHUN 2005

Kini tibanya tahun 2005..
Tahun 2004 hanya tinggal kenangan..
Pelbagai peristiwa telah mewarnai kehidupan aku..
Menjelang tahun baru ini aku harus melangkah kehadapan tanpa menoleh ke belakang lagi.. tanpa keberanian langkahku akan terhenti..
Oleh itu aku harus bangkit dari celah2 kehidupan yang pasti mencabar dari hari kesehari.
Aku harus daki puncak2 Untuk mencari tapak untuk mendirikan mahligai yang diimpikan.
Berenang renang mencari sinar untuk untuk kebahgiaan aku bersama sidia.
Berjalan jauh tanpa henti untuk mengenali diriku n sidia gan lebih mendalam lagi.
Sepanjang perjalanan itu nanti akan ku kutip segala serpihan kehidupan untuk dijadikan panduan.


BUat yang tersayang...
Sama2lah kita membajai benih2 cinta yang kita semai bersama.
Siramilah ia selalu agar tumbuh merinbun n kembangan mewangi ditaman "NasRiez".
Ia adalah simbol dimana kita berdua telah disatukan.
Usahlah kau meragui keikhlasan n kejujuranku lagi..
Kasihsayang ku hanya untuk Mu sorang..
Namamu kini Kutinta dihatiku..
Biarlah antara kita tiada rahsia.
I LOVE U SO MUCH...

No comments: